gizemmreee benim hastanem ilkim negatifti drum kendisi gel görüşelim morap verei tekrar deneriz dedğ 3 yıl sonra donmuşları yaptım aynı dr allah ondan bin kere razı olsun çok iyi anlayışlıydı pozitiften sonra 2 defa çağırdı sonra kendinize uygun 1 yer dr arayın dedi bulamasan yine ara beni yardımcı olurum sana dedi ortada kalma onca emek sonuçta sonra 1 ayım geçti hastanenin transfer yerinden aradılar sonucun ne çıltı drunlar görüştünmü hayorlı olsun falan çok memnun kaldım onlardan işini iyi yapan 1 yer