gizemmreee gitim dr demedi git 4 ayın olunca gel yada 5 girince kesin diycem dedi özel öyle dedi devlete ayda 1 gidiyom randevu bulamıyom orayada özele gitmiycem artık ilk 3 ay kontrol altında kalayım diye gitim artık devlete gidcem oda ne zaman söyler bilmiyom hiç