Bende ilk tüp bebeğimi bilmiyordum herşeyi özel aldım çok sıkıştık ozaman özelde yaptık zaten ilki tutmadı 2ci transferimde 2 embriyom vardı onları transfer yaptık şükür tutu ama her ilacı sorarık aldım yazdırdım sağlık ocağına hepsini yazdı sadece progestan iğneyi yapamıyordum yan etki yapıyordu prolutex göbekten olanı aldım onu tek özel alıyordum allah hepinizin gönlüne göre versin çok emek çok zahmet verici madğ manevi insan yıpranıyo allah isteyen herkesin kucağını doldursun