s_gurbanova bende şimdi diyordumki kendi kendime oh be iyiki doğurdum hamilelik çok zor bir evre çok uzunda Mide yanması kramplar şişme durumları ödemler ağrılar üstüne yatarım korkusu inan çok zor erken doğum düşüncesi heleki oynadımı gelen korku eyvah eyvah 2 ci çoçuğumuda doğurdum şükür ama zor İnşallah rabbim senide bir avazda kurtarsın hayırlı sağlıklı doğsun bebeğin inşallah Hamileliğin en güzel yanı sdece bir tekmesiyle dünyan senin oluyor içinde oynayan bir bebiş olması harika bişey