bdenerigokce s_gurbanova 38 deyim hala geçmedi o sıkılma hissi😂 hem karnımda son günleri hüznü içindeyim hem de artık yoruldum bunaldım demekten de kendimi alamıyorum🥰😂
s_gurbanova Rulina bu dönemlerde her düşünce stres yapıyor galiba. Ama zaman çok hızlı geçiyor. İnşallah bu son 1 ay da hızlı geçer.
Miraykader s_gurbanova kötü düşünme Allah büyük Allah’ın izniyle bişi olmaz cnm salıkla al kucağına inşallah
Snkakr s_gurbanova ewet wardı hala War az önce hastaneden geldim plesentada yaşlanma War dedi yarına gün werebilirim dedi.