Eda3838 Kze canım benim adet dönemi beş gün gecikti hemen çıktı hemde öyle silik falan değil ve hiçbir belirtim yoktu hamile değilmdr diye düşündm ki bi baktm hamileym :) bence hemen yapmalısın:))
Pembesarelle2 Buseemm Kesinlikle öyle isyan etmiyorum ama bu kadarı da yıkıp geçiyor gerçekten 10 gündür hiç birşey yok normal beyaz akıntı ile devam ediyor günlerim adetime dair bir belirti yok bugün bütün umudum gitti 😔
Eda3838 Kze yap canm korkmaaa bizler yanındayız güzel haberlerni bekliyorz hamişler olarak sana dua edeceğz sen yaparken 😍😁
Sevinc-Berna87 _Mother_ aşko ciktimi kan tahlilin verdinmi benim akşam cikacak sen daha testen sonra test yaptinmi
_Mother_ Sevinc-Berna87 canım evin burdaki hastaneye gittim yapmıyoruz dedi şehir hastanesi de yakın oraya gittim sıra çok fazlaydı beklemeye zamanım yoktu o yüzden eve geldim yarın sabah sağlık ocağına gidecem
2cat1baby Kze Gec döllenme olsa bile bugün yapsanız muhakkak çıkar.Üzerinden zaman geçtiği için ilk idrarla ertesi günü beklemenizede gerek yok ben regl olacağım gün akşam yemeğinden sonra öğrenmiştim varsa illaha ki çıkıyor o
Kze Eda3838 ya aslinda bana polikistik over sendrome un var demisti doktor ama son iki aydir cok duzenli reglim tam gunu gunune oluyorum bu ay gecikince unutlanmistim zaten iki aydir falan korunmuyoruz