Kze
Benimde gecikmemin 10. Günü en son 28 Eylül’de adet gördüm kahve rengi lekelenme oldu sadece peçeteye gelen sonra normal beyaz akıntıya döndü kasık ağrım vs oldu bugün kan verdim ama bugün yine kahverengi leke geliyor sanırım adet olucam sökülüyor fazlaca umut etmiştim 10 gün adete dair birşey yokken bugün kan verdim ardından lekelenme başladı 🥺
Hayırlısı olsun inşallah hakkımızda