Kze ben reglimin üstünden 1 ay gecdiginden sonra birden hatirlamisdim AA ben regl neden olmadım diye.ev göçmek falan aklımdan cikmisdi belkide hastalandım bilemedim diye Gül’ün gecmisdim.ama bir gün yemek kokusu beni kötü bir hale saldı.bende test yapayım olmazsa hastalandım demek soğuk falan oldu diye düşündüm.oylesine test yaptım.2 saniyye bile geçmedi hemen iki çizgi.sokdaydim))))ama ben hamile olamam))eşimde gulmusdu)