Cankuss35 Sedef2345 benım fikrimi sorarsan ilaç kullanmadan başlama çünkü çok etkili ilaçlar var 3 kata katlıyor değerleri bide bigebeningünlüğü jeli var bütün spermleri yumurtaya gönderiyor o şekilde hamile kalanda çok . Sperm sayısı az olsa tüp bebek yap ama bence çok kötü değil sonuçlar
Cankuss35 Happ trendyolda Zühre ana macunu var arkadaşımın pcosu geçt onu incele ama mutlaka ovülasyon testi kullan
Happ Cankuss35 evet kullanıyorum daha önce hiç pik göremezdim ilaçlara başladığımdan beri bu ay denedim kıpkırmızı pik gördüm sanırım faydası var ilaçların Allah isteyen herkese en kısa zamanda sağlıkla yormadan nasip etsin inşallah 🤲🏻💖
Mavimsii_56 Sedef2345 erkekde skıntı oldugu icin aşılama yapmazlar direk tüp bebek dedi zaten tuttu sükür o da. Acılı derken igneli sürec yani ona kendini alıstırman lazm
Mavimsii_56 Sedef2345 bak size belki devlet destegi de cıkar sperm sayısı az ya bize cıkmıstı ilacları yarı fiyatına almıstık onu iyice arastır dr hep sor onlar sana bilgi verrler erzurumda yaptrdım
Cankuss35 Sedef2345 inşallah ama ümitsiz olma bende çok ümitsizdim ilaç bitmeden hamile kaldım valla sen elinden geleni yap gerisini rabbime bırak he baktın o zamanda olmuyor en son tüp bebek olur
Hafsa- Ankara’da Kaan Aydos isimli bir üroloji doktoru var biz eşim için ona gitmiştik 10 aylık bir ilaç tedavisi sonrasında elhamdulillah ben hamile kaldım ki eşimin değerlerinin hapsi çok düşüktü direk tüp bebeğe yönlendirmişlerdi