Sedef2345 Eşimin semen analizinde ileri hareketlilik %0 çıktı bu durumu yaşayanlar nasıl bi yol izledi yardımcı olur musunuz
Mensure_9 Sedef2345 bizimde ileri hareketi 5tı doktor ilaç verdi keçi boynuzu özü yedi keçi boynuzu yedi ilaci 3ay kullandı ve ilacin 3ayinda hamile kaldım ilaci bittikten sonra yine test verdi 28e yukselmisti
Miray-mom Sedef2345 eşimin doktoru beslenme listesi vermişti birebir uydum. 6.ayın sonunda müjdeli haberi aldık 🧡🧿
Mavimsii_56 Sedef2345 erkekde skıntı oldugu icin aşılama yapmazlar direk tüp bebek dedi zaten tuttu sükür o da. Acılı derken igneli sürec yani ona kendini alıstırman lazm
Happ Benim eşiminde bu şekilde çıktı doktor ileri hareket ve sperm düşük dedi çok mu kötü bilgisi olan var mıı 😔
Sedef2345 Happ benim eşimin bundan daha kötü sonuçları. Doktor çıkmıştı gösteremedik. Size ilaç tedavisi mi başladı
Buseemm Happ bnm bildigime baya kötü cnm cnku nirmal olan birinde en az 50 olmasi gerekiyor hareketliligin
Happ Esrac96 doktor hiç öyle bir şey söylemedi hsg çekildim 3 ay bekleyelim olmazsa gelirsiniz dedi ilaçlarla da düzelmesini bekliyoruz dedi inşallah yoktur
Esrac96 Happ hızlı ileri+ileri hareket 32 olması lazım sizin zaten 30 o iyi gibi. Hızlı ileri de olsaydı biraz daha iyi olurdu.Sayıda alt sınırın biraz altında. Doktor eşinize takviye verdi mi ? Ya da siz bitkisel bir şeyler deniyor musunuz?
Cankuss35 Happ bizimde morfoloji %2 idi ama sayı hareket güzeldi ben araştırdım proxeed plus efsane bi ilaç hemen gebe kaldım keçiboynuzuda içti aynı zamanda bende denenebilir yorumlarınıda oku vitamin takviyesi
Happ Sedef2345 biz 2 aydır ilaç kullanıyoruz kan testi hsg sperm testi istedi doktor yani ilaca önceden başlamış olduk hsg sonrası da şans artıyor diye doktor şubata kadar deneyin olmazsa görüşelim dedi ilaçlarada bu sire zarfında devam edicez
Happ Cankuss35 bir sürü vitamin kullanıyoruz şu an o yüzden farklı bişi de kullanmak istemedim ama keçiboynuzu özü çerez kuru meyve falan onları yedirip içiriyorum şu an inşallah faydasını görürüz bende de pcos var o yüzden üzerine düşmeye çalışıyorum
Sedef2345 Cankuss35 bizde morfoloji 8 de hareklilik %20 toplam ve ileri hareketli %0, nette aşılama ya da tüp bebek diyor, üzüldüm ben de ilaç tedavisi yok mu diye, belki herkese olmuyordur tabi ama. Tüp bebek süreci beni çok korkutuyor 🥹
Cankuss35 Happ trendyolda Zühre ana macunu var arkadaşımın pcosu geçt onu incele ama mutlaka ovülasyon testi kullan
Happ Esrac96 evet takviyemiz var eşim 2 hap 1 spero alfa toz b12 sprey ve d vitamin damla kullanıyor ikimizde aynı kullanıyoruz benim ek olarak pcos hapı var
Happ Esrac96 bende ayrıca keçiboynuzu özüne başladım eşime her sabah kahvaltı öncesi 1 yemek kaşığı alıyor
Cankuss35 Sedef2345 benım fikrimi sorarsan ilaç kullanmadan başlama çünkü çok etkili ilaçlar var 3 kata katlıyor değerleri bide bigebeningünlüğü jeli var bütün spermleri yumurtaya gönderiyor o şekilde hamile kalanda çok . Sperm sayısı az olsa tüp bebek yap ama bence çok kötü değil sonuçlar
Sesusa Sedef2345 aynı durumdayız benim eşimin de 0 ve doktor tüp bebek önerdi. Bir başka doktora gittim saçmalamayın ne tüp bebeği bu düzelebilen bişey sigarayı bıraksın dedi o çok etkiliyomuş. Doğal yollar ile deniyoruz şuan bakalım. Proxeed önerdiler eşim için onu içiyor. Bu arada sperm sayısı kaç?