minik-02 Afro-dit kesinlikle yapmak daha kolay bulmak çok zor bazen tüm yemekler tükenmiş gibi hissediyorum o günlerde topu eşime atıyorum 😂
minik-02 gokyuzununogrencisii bende dün yaptım artık pilav olsun istemiyorum her şey de pilav yapıyorum
pikachuu minik-02 selam arkadaşlar bu akşam eşime özel midye tava yapıcaz. Bana da artık hamburger felan söyler 😂😅
Esra_4774 mombarbie_ buraya ıspanak gelmismidir geçen hafta gittim daha gelmemiş dediler ıspanak çorbasınida kızartmasıni da çok seviyorum 🤗
minik-02 19982023 evde beceremiyorum hamburger hazır ekmeğini köftesini aldim ama bir defa bozuk çıkmışti pişman oldum pes ettim
petekceee minik-02 ben Sivas köfte, pirinç pilavı ,mercimek çorbası, patates kızartması ,salata var çayın yanına da kek yaptım mozaik
minik-02 petekceee vallahi maşallahn var ellerine sağlık ben tatlı yapacaksam bir gün boşluk da yapıyorum üst üste yapamıyorum ya da akşamdan
minik-02 Afro-dit çok iyi maksat aç kalmamak eşim kahvaltı ya da razı gelirde ben yemek yemeyince aç hissediyorum 😄
minik-02 asell13 oh ne güzel bende eşime pazardan lahana al dedim alırsa lahana saracam ama gece gündüz çocuklar asla bırakmıyor sarmayi
minik-02 Tulinrecep afiyet olsun kalan yemek de iyi oluyor bizde kalınca ya öğlen yiyoruz çocuklarla ya da akşama bırakıyorum
Minikmucizelere minik-02 aynn o gun sanki yemek hazirmis gibi mutlu olmamiz sadece bulmamizla daha yapmadigimiz halde😂