minik-02 Tulinrecep afiyet olsun kalan yemek de iyi oluyor bizde kalınca ya öğlen yiyoruz çocuklarla ya da akşama bırakıyorum
minik-02 asell13 oh ne güzel bende eşime pazardan lahana al dedim alırsa lahana saracam ama gece gündüz çocuklar asla bırakmıyor sarmayi
minik-02 19982023 evde beceremiyorum hamburger hazır ekmeğini köftesini aldim ama bir defa bozuk çıkmışti pişman oldum pes ettim
minik-02 Afro-dit çok iyi maksat aç kalmamak eşim kahvaltı ya da razı gelirde ben yemek yemeyince aç hissediyorum 😄
minik-02 petekceee vallahi maşallahn var ellerine sağlık ben tatlı yapacaksam bir gün boşluk da yapıyorum üst üste yapamıyorum ya da akşamdan
19982023 crazymommy hani patates soğan sarımsak biber domates biraz da kuş başı et koyup soslayip fırında pişiriyoruz ya işte ondan . Siz adına başka birşey mi diyorsunuz
Minikmucizelere minik-02 aynn o gun sanki yemek hazirmis gibi mutlu olmamiz sadece bulmamizla daha yapmadigimiz halde😂
-meso- Fırında tavuk+pilav yapıcam belkide pilav yapmam belkide tavuğuda yapmam şuan hiçbişey yapasım yok 😁
_brcu88_ hayalim35 kesinlikle öyle 😂ben doğum yaptım da hiç biseyle uğraşmak istemiyorum 😂çocuk uyudukca bende yatıp uyuyorum 😀
Melike_02 minik-02 valla canım bol limonlu pırasa yemeği çekti onu yaptım 😍 Yanına yoğurt hoşaf yeter çok şükür 🙏🏻
crazymommy 19982023 Yaaa doğru ya 😂 biz onu patlıcanla yaparız patlıcan tava deriz aynı mantık, düşünemedim 🤭 afiyet olsun