umrumdadegil Yessiimm etki etti biraz yine ama değiştirmesini istedim doktordan çok da etkili bir ilaç değildi benimki
Yessiimm umrumdadegil anladım inşallah en hafif şekilde atlatırız çünkü hamilelik çok güzel 3 ay kalmış doğuma şaşırıyorum zaman ne hızlı🥲
umrumdadegil Yessiimm amin inşallah sen kullanıyor musun magnezyum 😌 aynen öyle zaman öyle böyle derken geçiyor sağlıkla alalım kucağımıza inşallah bebişlerimizi😍
Yessiimm umrumdadegil doktora derdimi anlatıyorum tek taraflı diye ilaç yazmadı inatlaşıyor onun hamilelikle alakası yok diyo diyorum ben hamile kalmadan önce böyle bi rahatsızlığım yoktu 😑 Aminnn inşallah 🥰
umrumdadegil Yessiimm ne alakaymış ya tek taraf çift tarafla ben doktoruma kalça ağrım var dedim gebelikte oluyor dedi magnezyum yazayım dedi hemen bazı doktorlar çok tuhaf 🤦🏻♀️
Yessiimm umrumdadegil ahh bir bilsem ama sağlık ocağında aile hekimine yazdıran arkadaş olmuş bende öyle yapayım çünkü dr kontrolüm ayın 20sinde falan
eveb19 Yessiimm hayır kullanmıyorum siz kullanıyormusunuz? Ne yapıcam hiç bilmiyorum birsey yiyesim gelmiyor sırf bu yüzden 😬
Yessiimm eveb19 gavisconun şekeri var ağzına atıyorsun o baya iyi geliyo süt vazgeçemezim oldu ondan sonra elma yiyebilirsin kabuğu soyulmuş salatalık yine aynı şekilde dene bunları istersen ☺️
Yessiimm Tugce_23 çoğunlukla sağ tarafıma yatıyorum ben ama dönmek isteğimde canım yanıyor sızlıyo resmen .. ilaç kullanıyor musunuz peki ?
MelteM2cck Yessiimm benim aile hekimi yazdı. Sende git şansını dene. Çok geçmiş olsun Allah kolaylık versin ama bil geçecek bu günler.
Yessiimm MelteM2cck tabiki de geçecek Allahın izniyle 😌 hamilelik çok güzel bi duygu onun tekmelerini görmek hissetmek bile bütün ağrılarımı unutturuyor ❤️
Yessiimm Esra_Omer_21 sizde çok erken başlamış umarım geçer 🤲🏼 bende 20.haftadan sonra yoğunlaştı ağrı ara ara parol içiyorum ama faydasını görmüyorum