Yessiimm Esra_Omer_21 sizde çok erken başlamış umarım geçer 🤲🏼 bende 20.haftadan sonra yoğunlaştı ağrı ara ara parol içiyorum ama faydasını görmüyorum
Esra_Omer_21 Yessiimm magnezyum kullaniyorum bende bende bide kuyruk agrisi olunca o sebebden de çok erken basladi ağrı
-cey-33 Yessiimm evet dahılıyeye gıdecen kan verecen troıd hormonlarıma baktırmak ıstıyorum de zaten yüksek çıkarsa onlar sana ılac yazacak
Yessiimm Esra_Omer_21 bana dr yazmadı magnezyum ağrım tek taraflı diye 🤦🏻♀️🤦🏻♀️ alakası yokmuş gebelikle anlamadım bişey
seizetheday Yessiimm oğlumda yaşıyordum o durumu vitamin falan yazmıştı doktorum ben de şuan çok baskı hissediyorum ağrı oluyor ama ultoronda bir şey göremedim dedi 🤷♀️