Melike_4949 Pamuk evet yüksek çıkıyor mesela birinde birinde düşük çıkıyor yüksek çıkınca sürekli ölçüyorum
Pamuk Melike_4949 Iste seker ölçüm cihazlarında yapılan en büyük hata 2 ölçüm arasında en az 20 dk olmali
Melike_4949 Pamuk hmm anladım canım öyle bir sürü çubuk bitirdim peki ilk çıkan sonucu mu baz almalıyım
Semra007 Melike_4949 ben de optima kullanıyodum endokrin doktoru onu kullanma gebelik şekeri hassasiyeti yok dedi.hastasına o cihazdan dolayı yanlış tedavi uyguladığını söyledi.contour plus verdi
Melike_4949 Semra007 yaaa ciddi misin benimde içimde hep bir şüphe var yüksek çıkarıyor sürekli hiç birşey yemiyorum yine yüksek çıkıyor sabah açlığı mesrka ama diğer zamanlarda normal çıkıyor off doğumada az kaldı eşim yeni cihaz almak istemiyor
Semra007 Melike_4949 benm optima moralimi alt üst etmişti.endokrin doktoruna gidince direk hangi cihaz diye sordu optüma deyince kesinlikle bırakıyosun dedi.o cihazda açlığım da yüksekti hep.doktorun verdiğinde değerlerim normal çıkıyo dikkat edince.
Melike_4949 Semra007 arada çok mu fark vardı? bende Viva cehk almayı düşünüyorum bakalım elime para geçerse alırım artık
Pamuk Semra007 Ben hastanede yatarken yanımda götürdüm oradaki tüm olcumlerle aynıydı.Ben optimadan memnunum. Eşim seker hastası zaten endokrin önerdi tavsiyesiyle aldık iyi ki almışız.Bu 2. Optima cihazimiz bence sizin cihazda problem vardı.
Semra007 Pamuk evet doktor hatta optimayı normal şeker hastaları kullanabilir ama gebelik de daha hassas ölçüm gerekli olduğu için hassas değil dedi o yüzden bırakmamı istedi benden
Melike_4949 Semra007 Viva cehk mi ? Optimayi söylemiştim dahiliyeye doğrudur şekerin çok yüksek demişti birde diyabet hemşiresine sorayim
Pamuk Semra007 Bende gebelik şekeri var canim. Eşimde normal seker var.Ben hastaneye götürdüm gebelik şekerimi hep orayla aynı ölçtü🤷🏻♀️
Semra007 Pamuk benmki yanlış ölçüyordu belki de.şeker yüklemesine götürmüştüm cihazı.hastanede 210 çıkmıştı cihazda 243.ama ben yine de kullanmya devam etmiştim olabilir diye.doktor öyle söyleyince bıraktım artık