Beklenenim11 zengooo evet özel canım Ben bugün diyete uydum hiçte zorlanmadım şükür Diyetisyende diyet yaptıgın sürece şeker sorun yapmaz dedi rahatladım
Semra007 Melike_4949 optima için dedi canım bozuk diye.ilk muayenesinde kullanmayı bıraktırdı çin malı dedi istemiorum kullanmanı hassas ölçüm yapmıyor dedi gebelik şekeri daha hassas ölçüm ister o yüzden uygun değil dedi
Melike_4949 Semra007 anladım canım ben baştan beri optima kullanıyorum ve düzensiz ölçüyor insülin dozu arttırıyoruz sürekli sağlık ocağında test ettim 5 birim fazla ölçüyor birde diyabet hemşiresine sorayim
Beklenenim11 Pamuk canım ben akşam yemeginden 2 saat sonra şeker testi yaptım 92 çıktı nasıl sence ilk defa ölçüyorum
Pamuk Beklenenim11 Güzel ama gebelik sekerinde 2. Saat değeri önemsemiyorlar. Ac iken bide ağzına lokmayı koyduktan 1 saat sonra.
Eddaa57 Acaba şeker yüklemesi kaç çıkmıştı yani bende yaptırdım pazartesi doktoruma gideceğim 140 çıktı o şeyi içtikten sonra ama normal mi acaba
Beklenenim11 Eddaa57 75/189/180 çıktı canım İlk içmeden kan aldılar Sonra içtikten sonra 140 çıktıysa iyi şekerin yok demek galiba emin değilimde 180 çıkınca şeker diye biliyorum
Pamuk Beklenenim11 Ben bunu ilk defa duydum canim. 2 gebeligimde de sekerle mücadelem var kaç ayrı doktora gidiyorum.Gunde 7 kere ölçüm veriyorum 1. saati 1 saati gecmeyecek diyorlar.Demek ki yurtdisinda sistem farklı canim.
Beklenenim11 Pamuk emin olmak için görümceme ve bi arkadaşımda daha şeker var onlarada sordumda onlarda 2 saat sonra ölçmen lazım dediler 😕
Pamuk Beklenenim11 Benim eşim seker hastası hem 1. Saat hem 2. Saat ölçüyor. Ama doktorlar gebelikte 2. Saat saati önemsemeyiz diyorlar. @Melike_4949 sizde nasıl ölçüm?
Melike_4949 Pamuk bana diyabet hemşiresi hep 1. Saati ölçmemi söyledi kaçamak yaptıysam 2. Saatide ölçüyorum Sabah açlıklarim hala yüksek 🙄
Pamuk Melike_4949 Dün bir kalktım sabah 140 şok geçirdim. Ne güzel düzelmesi yine başladı doktora gitcem.
Melike_4949 Pamuk ben bugün çok hasta ve stresli olduğum için 139 çıktı sabah bende şok oldum pazartesi gidicem inşallah