Merhabalar benim ilk 50 lik yapıldı 189 çıktı sonra 100 lük sonucumda yüksek çıkınca endokrin ve diyetisyene yönlendirdi doktorum endokrin hocasıda önce açlık tokluk baktı diyet ve egzersizle geçiyor şuanlık birde şeker ölçüm cihazı aldım sabah öğlen akşam aç ve tok olmak üzere 6 kez ölçüyorum toplamda diyetine uyarsan sonuçlar düzeliyor , diyetisyeninle iletişim halinde olman gerekiyor ilerleyen haftalara göre diyet listesinde düzenlemeler yapması gerekliymiş endokrin hocası belirtti ☺️