sunshine_ bende öyleydim ama ben öğlen yemeği yemezdm attığm liste gibi beslenmeye başlayınca tıka basa doymaya başladım son ara öğün benim 9 a denk geliyo 9 10 gibi yarım meyve süt veya yoğurt açlığını bastırır çok çok acıkırsan peynir kaşar türü şeyler yiyeblrsn bence bende bu şeker çıktıktan sonra bişetler yasak olunca değere binermş ya gece vakti pasta bile yedim tabiki sana ye demiyorum ama ne yediğin bi tatlı nede fazla yemek yapmıyo düzenli yemek yemek gerekiyo mesela aç değilim öğlen yemiyim deme muhakkak ye test ettim öğlen yemediğimde değerler otomatjtan yükseliyo yada ara öğün kaçırdığımda dengeli ve düzenli beslenmek gerekiyo
Açıkça bende diyet mantığı yok çok acıkırsam yiyorum
Zaten suan ünsilin oluyorum gece kan şekerim 100 altı çıkarsa yemek yiyip yapıyorum doktor öyle söyledi ve genelde 85 çıkıyo çok abartmadan kendşne göre ayarlayabilirsn bence