Mermar amin canım tuz evet baya zararlı hem ödem falan olmaması içinde tüketmemek gerek bakalım bana ne diyecekler bende tüm şekeri kestim tesellim 3 ayım kaldı hayrlısı ile bitecek az kaldı umarım herşey yoluna girerde sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alırız