gizemmreee
Evet zaten pes etmiştim inanın, benim için bitti dedim artık anne olmak istemiyorum dedim. Opu’larım çok zor geçti her seferinde ohss oldum hastanede yattım ya ben per perişan oldum inanın her detayı çok kötü. İlaçlar yan etki yaptı iğne yerlerim kanadı, adetlerim aşırı kanamalı oldu bez takıyordum yetmiyordu. Transferde vajinam yırtıldı ay yani ben ne anlatayım. Siz denemeye devam edin, umudunuzu kaybetmeyin. Transfer olduktan sonra hemen normal hayata dönün. Tüp bebek süreci yokmuş
Gibi ilişki yaşayın, devam edin hayata inanın bana. O kürü bu vitamini şu meyvesi her şeyi kenara bırakın. Hamile kaldığım ayda da şakır şakır kanamam oldu doktor bu rahim ameliyat ister çok kötü yaralar oluştu dedi. Ama rabbim bana ol dedi o anlarda ben hamileymişim fark etmedim bile. Ne diyeyim umut allahtan her kapı bana imkansız dedi ben doğal yolla gebe kaldım onca acının üstüne