Bende polistik over var eşimde ileri hızlı sprem %1 den düşüktü. Bir yıl denedik olmayınca tüp bebek tedavisine başladık. Hormon ilaçlarımı hep düzenli ve saatinde uyguladım. Polikistiğe bağlı aşırı over aktivitesi nedeniyle yumurta toplamadan sonra karın içi boşluğumda ve rahmimde sıvı birikimi oldu bi gece hastanede takip edildim. Bu yüzden rahim dinlendirilmesi gerekir dediler hep pozitif düşündüm her şey iyi olacak diye doktorum ihtimal vermemişti ama o ay toparladı kendini. Transferden sonra hiç bişey hissetmedim o yüzden hep endişe duydum. İlaçların etkileri ve tedavinin etkinliğini korumak için işimi bıraktım. 12. haftaya kadar hormonlarımı yine düzenli kullandım ne kadar onları sevmesemde bünyemi zorlasalarda. Bu süre içinde aldığım hormonlara rağmen 2 defa kanamam oldu. Süreç içinde psikolojik olarak her aşamada endişe duydum zaman zaman üzüldüm moralim bozuldu gerildim bazen ağladım ama o anda kalmak istemedim hep hayırlısı dedim hayat bu her an her şey olabilir diye düşündüm. Veee şimdi 27. haftaya kadar geldik. Sabrınızı koruyun ve pes etmeyin negatif olan her şeyden uzaklaşın. O süreç içinde her şey çok zor geliyor ama hamile olduğunuzu öğrendikten sonra yaşanan tüm zorluklar unutuluyor. Umudunuzu koruyun 🤞🏻