Esrashshshssh
gizemmreee
Yumurtalarım büyümedi önce, sonra ilaca çok tepki verdi aşırı büyüdü. Büyüyen yumurtaların içi boş çıktı. Dolu olanlar yaşamadı. Yaşayanların kalitesi çok kötüydü. Her şey kötü gitti. Polikistik olmama da bakmayın adet görüyorum yumurtlamam var kilo problemim yok sebepsiz infertilite daha çok. Rahim filmim temiz her şey yolunda ama olmadı tüp bebekle benim şansım yaver gitmedi. Çok zor bi süreçti benim için bana çok ağır geldi, kafayı bozdum delirdim desem yeridir stresten başıma gelmeyen kalmadı dayanamıyordum artık. İşte öyle böyle benim olmadı