hayalim35 Yazgull_kurt22 bnde adet tarihine bir gün kala test yaptım pozitif çıktı 2 saat snra gittim kan verdim 166 çıktı
Yazgull_kurt22 @"hayalim35″anladım canım ya biraz da korkum var bişi olur diye o yüzden kan verim hemen doktora görünmek istiyorum bu arada sağlıkla kucağına alırsın inşallah🤲
Yazgull_kurt22 @"Seval0sevall"eşim çifçi daha işleri bitmedi ben burda kendimi yiyip bitirdim maalesef daha veremedim
Ravza-Acar1 Yazgull_kurt22 evet canım çıktı ilk 144 ikinci 178 bugün ki 300 çıktı doktor bu kez iyi artmış ama hala çok erken dedi değerde daha düşük olduğu için acaba geç döllenmemi diye düşünüyorum umudumu kaybetmek istemiyorum
Ravza-Acar1 Yazgull_kurt22 dün 4. Beta değerimi verdim 356 çıktı karnımda ağrıyodu acile gittim araştırmaya gönderdiler 4 ayrı doktor baktı hiç bi teşhis koymadılar kese de yok dış gebelik diye bi durumda yok canımın yandığıyla kaldım ne olacak bilmiyorum psikolojim bozuldu artık ilaç verin adetim olsun dedim onuda vermediler
Yazgull_kurt22 @Ravza-Acar1 anlamadım gitti hem kese yok hem dış gebelik yok nasıl doktor bunlar ilaç dahi vermiyorlar sen Bi araştır yinede yani ağrın çoksa başka Bi şehirden en iyi doktor hangisiyse ona git geciktirmeden