Yazgull_kurt22 @"Seval0sevall"ya Bi yandan heyecan Bi yandan korkum var o yüzden kan testi yapıp hemen doktor randevusu almak istiyorum bugün inşallah gidebilirim köyde olduğum için her gün cıkma fırsatım olmuyo ederim tabi Rabbim tüm isteyenlere nasip etsin inşallah siz ve sizin gibi bekleyenlere böyle güzel haberler alırız birlikte seviniriz ❤️
Ravza-Acar1 tosbisinannesi merhaba kan testi verdinizmi değeriniz ne kadar çıktı benim ilk beta 144 ikinci 178 çıktı dış gebelik olabilir dediler
Ravza-Acar1 Yazgull_kurt22 bugün 15:40 da randevum var bakalım ama dünden beri çok ağladığım için karnım çok ağrıyor ve acıyor inşallah hepimiz sağlıkla kavuşuruz 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Yazgull_kurt22 @"Ravza-Acar1″bu kadar stres yapmayın hem size hem bebeğe yazık boşver in ya gercektende ağzı olan konuşuyor burda sizi bekliycem güzel haberler verin bizede olurmu
Ravza-Acar1 Yazgull_kurt22 evet doktor yarın tekrar test yapmamı istedi. 2. Değer 2 katı olmadığı için dış gebelik yada sağlıksız gebelik olabilir dedi ama yinede çok küçük te olsa bi ihtimal artış da gösterebilir dedi hayırlısı bakalım 😔
Veybil Ravza-Acar1 2 günde 2 katına çıkması lazım canım biraz düşük değil mi ama sen yinede takip et 2 günde bir
gula_09 Kızlar merhaba, adetimden 3 gün geçti bu gün test yaptım pozitiv oldu kan verdim 568,04 çıktı doktor yükselmeli söyledi sizce yükselirmi?