catandgirlmom Yazgull_kurt22 bende aynı test ile adetime daha varken öğrenmiştim ve benim çizgim çok daha silikti 😂 değerim 13 tü ve o zaman bilmeden gittiğim doktor neredeyse sevişip gelmişsiniz imasında bulunmuştu hatırladıkça sinirleniyorum 😂 bebeğim doğdu biyüdü 6 aylık olmak üzere 🥹 nerden nereye… test sonucunuza göre pozitif inşallah sağlıklı bir gebelik geçirirsiniz ❤️
Yazgull_kurt22 @catandgirlmom teşekkür ederim canım ben tekrar test yaptım daha kotu cıktı 2 hafta sonra kontrole gidicem hakkımızda hayırlısı
Ravza-Acar1 Yazgull_kurt22 canım naptın kan verdin mi ne durumdasın ? Ben pazartesi günü keseyi gördüm ama kanamam başladı düşük yapıyorum 😔
Ravza-Acar1 31 ekim 144 2 kasım 178 4 kasım 300 6 kasım 356 11 kasım bugün 896 Beta değerlerim bu şekilde kızlar ne dersiniz bi umut var mı ?
K-1997 Ravza-Acar1 merhaba tabiki umut var ama düşük bi ihtimal muhakkak kontörle devam et ve hatta kontrole git Allah korusun dış gebelik te olabilir ama çoğu zaman kan da oluşan düzensiz artışa umut vermiyor doktorlar geçen ay başıma geldi kürtaj oldum
Ravza-Acar1 K-1997 yaa çok geçmiş olsun 🙏🏻 Sizin nasıldı peki değerleriniz ve kaçıncı haftada kürtaj oldunuz
K-1997 Ravza-Acar1 5+6 da düşük yaptım 52-80-125-250-340-240 iki günde bir verdiğim değerler kanamam olmadığı için riske atmadılar kürtaj yaptılar
Ahsenmna Ya kızlar benimde adetten 6 gün önce bata verdim 31.6 çıktı şimdi adetime 4 gün var 110 çıktı yükselme iyimi sizce biraz tedirginim Dr kanama oldunmu diye sordu yok dedim
Ravza-Acar1 Asiyam__010 çok teşekkür ederim amin inşallah Allahım isteyen herkese sağlıkla bebeği olmayı nasip etsin 🙏🏻
C34 Ravza-Acar1 kan verdim 239 çıktı tam 1 hafta sonra verdim 952 çıktı acaba normal mi yarın doktor muanem var