Ufkumm minigin_annesi kesinlikle normal canım bende en ufak şeyi çok araştırıyorum benimde yüksek çıkmıştı hemen doktoruma gitmiştim doktor gülmüştü çok evhamlısın diye
minigin_annesi Ufkumm kontrolum bidaha ocak ayindadir gitsem diye dusundum ama cok sukur gitmeme gerek kalmadi...
Ufkumm minigin_annesi aynı şey canım bak laboratuvar teknikeri arkadaş ta gayet normal demiş korkma Allahım esirgesin bebişlerimizi
minigin_annesi Eneslihan Lokosit 1 eritosit1 ca oksalat 0 ,protein nitrit lokosit keton glukoz eritosit bilrubin negatiff, urobilinojin normal , PH 6,5 Dansite 1013 gorunum berrak ,renk acik sari )degerlerim bu
Irmakdkm minigin_annesi sağol kuzum sanada geçmiş olsun. Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin Allahım
minigin_annesi _RainBow Ben daha once bebegimi kayb ettigim icin bu aylarda korku stres karisik bisey oluyor 😥😥😥
_RainBow minigin_annesi haklısın canım rahatlatmak için dedim yoksa benimde bir farkım yok 🤷🏻♀️üzme canını sağlıkla gelsin inşallah bebişerimiz aynıyım bende stresteyim hep uyku bile yok hem dvlete hem özele gidiyorum 😂15 er gün arayla öyle bir yol buldum kendime
Ufkumm minigin_annesi eğer için rahat etmezse devlet doktoruna git canım için rahatlasın yine de doktorum daha 11 haftalığm bende bıktı ben de arada bişe olunca devlet doktoruna gidiyorum 🙈
minigin_annesi _RainBow oooo iyi bir akildir ben de oyle yapicam aslinda devlette doktorum varda aksatarak giderim genelde ama devamli gitcem bundan sora😳🤣🤣
_RainBow minigin_annesi bende bi aksattım 29 haftalığım sezeryan olucam şimdi çoğaltmaya başladım 😂🤣yapcek bişey yok hem iki doktorun düşüncesinin ortalamasını çıkartıp uyguluyorum düşün artık 😂😂hangisi mantıklı gelirse 🤣
_RainBow minigin_annesi ikinci doğumum olucak allah nasip ederse 🙄ilki sezeryandı araştırmada olmuştum çatım darmış,buda mecbur sezeryan ☹️
Silan12 Herşeyi internetten bakıp kendinizi korkutmayın. Diyorum ama aynısını yemin ederim bende yapıyorum 😁 neyse bu çok önemsiz bişey içiniz rahat olsun bi sonraki tahlil de bile geçmiş gitmiş olabilir belki. Geçici bişey. Bazen benimde ufak farklarla yüksek çıkıyor. Bi arkadaşın yazdığı gibi sağlık ocağında hep yüksek çıkıyomuş değerler
Ozderr minigin_annesi benmde 38 civarıydı doktor bi enfeksiyon geçirmişsin ondan öyle dedi yani düşün ben bile farkında olmadım
Ozderr minigin_annesi hayır canım epitelin aksine lökosit biraz dusuk olduğundan ilaç kullanmadan bol su içerek atlatabilirsin dedi bi dahaki kan tahlilimde aynı şey olursa muhtemelen ilaç başlatır sende bol su iç kafana takma çok şükür herseyin bi çaresi var ☺️