Ozderr minigin_annesi kolay mı içimizde bize emanet bi can taşıyoruz 🙈 umarım sağlıkla kucağımıza alırız hepimiz 💕
minigin_annesi Elfibrhm2609.Annelik cok zor bi gorev canim ....Cok sukur Rabbime Bize Nasip etti🙏Rabbim olmayanlara nasip etsin insallah🙏😍😘😊
_RainBow minigin_annesi ikinci doğumum olucak allah nasip ederse 🙄ilki sezeryandı araştırmada olmuştum çatım darmış,buda mecbur sezeryan ☹️
minigin_annesi _RainBow Hee gecmis olsun canimmm 🙏Hayirlisi insallah onemli olan bebisde sende saglikli olsun yeter🙏😊
_RainBow minigin_annesi Bende öyle diyorum vallahi ☹️çok korkuyorum sezeryandan değilde bişey olucak diye kızım ne yapar falan hayırlısı herkesin başka korkuları var işte 😢Allah hepimize nasip eder inşallah sap sağlim kavuşmayı 🙏🏼
minigin_annesi _RainBow canimmm uzmeee kendini Rabnim kolaylik veriyordur canini sikma Rabbim yardim ediyor canim benim icini ferah tut😍