minigin_annesi KiZLar bu gun Rutin Kontrolum vardi Saglik ocaginda....Simdi sonuclara baktim 21haftalik gebeyim...İdrar biokimyasinda Epitel 22 yuksek gosteriyor Referans arasi 0-5dir bilen varsa yardim ede bilirmi?internette baktigimda erken gebelik bobrek yetmezligi falan cikiyor ....bilen varsa yardim ede bilirmi?tedavisi varmidir?😢😢😢
Ufkumm minigin_annesi canım o önemli bişe değil merak etme bende 25 çıkmıştı sonra geçti doktor lar önemsemiyor onu
Ozderr minigin_annesi benmde 38 civarıydı doktor bi enfeksiyon geçirmişsin ondan öyle dedi yani düşün ben bile farkında olmadım
Irmakdkm minigin_annesi sendende Allah razı olsun canım. Benimde idrar yolu enfeksiyonu var ama aynı değil sanırım
minigin_annesi Irmakdkm benim o bur lokosit felan iyi de bi epitel yuksekti idrar yolu enfeksiyonsa eger agri sizi aci yok akintida yok bunun tedavisi nedir acaba?fitilmi oluyor yoksa antibiotik?
Irmakdkm minigin_annesi bende sadece akıntı oluyo toz vermişti doktorum onu yatmadan içip yattım sizinkine bişey diyemiycem canım
minigin_annesi Irmakdkm Gecmis olsunn canim🙏Rabbim sag salim kucagina Almayi nasip etsin bebegini insallah🙏
Irmakdkm minigin_annesi sağol kuzum sanada geçmiş olsun. Bebişlerimizi sağlıkla kucağımıza almamızı nasip etsin Allahım
minigin_annesi _RainBow yarin gitmeyi dusunuyorum yaa simdiye kadar idrar yolu enfeksiyon hic yasamadim bu degeri goruncede sinir oldum yaa😪acaba acilde yaptirsam yapilirmi?
_RainBow minigin_annesi korkma canım ya bende hep korkutuyorun kendimi bi bakıyorum bişey yok 🤷🏻♀️ Crp biraz yüksekti enfeksyn benim hiçbişe olmaz dedi iki doktorda🤣bana göre vardı ama😅
minigin_annesi Ufkumm offf cok sukur yaaa korkularim vardiii inan deminden girmediyim site forum yok korku zar zor 21haftaya getirdim cok zorluklar cektim bu yuzden korkularim normaldir😞
minigin_annesi Ufkumm offf cok sukur yaaa korkularim vardiii inan deminden girmediyim site forum yok korku zar zor 21haftaya getirdim cok zorluklar cektim bu yuzden korkularim normaldir😞
Ufkumm minigin_annesi kesinlikle normal canım bende en ufak şeyi çok araştırıyorum benimde yüksek çıkmıştı hemen doktoruma gitmiştim doktor gülmüştü çok evhamlısın diye
Eneslihan Gebelikte idrarda epitel artması gayet normal bir şey sadece günlük sıvı alımını artır enfeksiyon için lökosit önemlidir epitlein bir anlamı yok ben kaboratuvar teknikeriyim
minigin_annesi Eneslihan Lokosit 1 eritosit1 ca oksalat 0 ,protein nitrit lokosit keton glukoz eritosit bilrubin negatiff, urobilinojin normal , PH 6,5 Dansite 1013 gorunum berrak ,renk acik sari )degerlerim bu
minigin_annesi _RainBow Ben daha once bebegimi kayb ettigim icin bu aylarda korku stres karisik bisey oluyor 😥😥😥
Ufkumm minigin_annesi aynı şey canım bak laboratuvar teknikeri arkadaş ta gayet normal demiş korkma Allahım esirgesin bebişlerimizi