oylesinebiri0 ravzae atarım ama çekilir gibi değil yan etkileri sağlık ocağındaki doktorum kötü olursa vajinal al dedi bu doktor ağızdan kullan dedi
oylesinebiri0 gamzecgr evet peki bir şey sorucam fitil olanlar ayrı mı yoksa kapsül olanları da mı vajinal alabiliyoruz
Esrac96 gamzecgr hiç idrar yolu enfeksiyonu oldunuz mu ? Ya da bu fitili enfeksiyonunuz varken kullandınız mı
gamzecgr Esrac96 hiç enfeksiyon problemi yaşamadım sadece çok az çıkmıştı geçen ay doktorum ilaç kullandırtmadi az diye.Kullanirken enfeksiyon yaşamamak için antibakteriyel sabunla elimi yıkayıp kullanıyorum hep bı de buzdolabında saklıyorum ilacı
gamzecgr Esrac96 bana da eczacı öyle tavsiye etmişti o sebebini uzun uzun anlatmıştı da geçmiş zaman tam toplayamadim ama bı 29 haftadır böyle kullaniyorum
Esrac96 gamzecgr anladım ikiz gebelik olduğu için mi kullanıyorsunuz? Servikal kısalık için falan mı?
gamzecgr Esrac96 8-13 haftalar arası düşük riskim vardı çok şükür atlattık da ikiz olduğu için devam ediyoruz erken doğum riski oluyor diye
gamzecgr Esrac96 servikal kısalık mi var sizde bol bol dinlenin öyleyse uzayıp kisabilen bı durummuş o çünkü
gamzecgr Esrac96 haftanız çok erken değil Allah’tan imkanınız varsa sürekli yatin ayaklarınızı da yüksekte tutun yastık üstünde ilaç zaten kullanıyormuşsunuz sizi götürür daha o şekilde
Esrac96 gamzecgr illa sürekli yatmak mı gerekiyor? Oturunca olmuyor mu? Dr 15 dk yürüyebilirsin sonra dinlenceksin ev işleri içinde 15 dk yi gecmicek dedi.
Esrac96 gamzecgr evet İzmir’deyim.Daha önce sizinle konuşmuştuk diye hatırlıyorum Çınarlı Hastanesi’ne gidiyordunuz değil mi? Karataş Hastanesi’ne gidiyorum şuan