Esrac96 gamzecgr evet İzmir’deyim.Daha önce sizinle konuşmuştuk diye hatırlıyorum Çınarlı Hastanesi’ne gidiyordunuz değil mi? Karataş Hastanesi’ne gidiyorum şuan
gamzecgr Esrac96 evet evet hatırladım 🙂 oturunca baskı oluyor rahime o da etkiliyor diye biliyorum ben mümkün olduğunca oturmamak gerekiyor sanırım ama doktorunuza bı sorun tabi ben yanlış biliyor da olabilirim