Bende ikizlere hamileyim 10+4 sabahları mıde bulantısına uyanıyorum ve kahvaltıda hıc bırsey yıyemıyorum ıstah yok yumurta asla yıyemıyorum sadece peynır az kasar roka ve cevız yıyebıliyorum azar azar oda sonra yıne bulantı gelıyo yesemde yemesemde oluyıor ama söyle bı durum var haftada bır ıki gun olmuyo bulantm cok sükür sonra tekrar başlıyor cok şükür her halımıze yavrularımız ıyı olsun bu gunlerde gececek elbet 🫶🏻