yavrusincabim1807 Arkadaşlar belirtileriniz varmı benim baya azaldı belirtilerim kasık ağrıları vs sadece arada batma oluyor bulantı falan zaten çok az yaşıyorum sizde nasıl?
Beeyzanurr yavrusincabim1807 benim de aynı sizin gibi yalnizca bel ağrisi ve hafif kasimlarda batma hissi o kadar
Gkygz yavrusincabim1807 11. Hafta bitmek üzere dün doktora gittim belirtilerimin azaldığını söyledim vücudun artık alışıyor gebeliğe, belirtilerin azalması normal korkulacak bir şey yok dedi
Mirach yavrusincabim1807 10+4 ten selamlar. 2. Gebeliğim, 1,5 yaşında oğlum var. Halsizlik uyku hali ama geceleri uykusuzluk, sürekli mide bulantısı, 20 gündür geçmeyen ishal daha sayayım mı🥲 fena durumlardayım. Allah hepimize yardım etsin
Esrackc 11 haftaya girdim. Prilam kullanıyorum bulantı için bir gün unuttum felaket bulantım var bende hala devam 😣
annelik_4 Esrackc 9.haftaya girdim çok fazla bulantım var her gece kusma durumuna geliyorum prilam kullandım hiçbir işe yaramadi😕
yavrusincabim1807 Esrackc belirti azalınca ultrasonda görmek için randevu aldım pimpirikliyim galiba 😝
yavrusincabim1807 Beeyzanurr bende yarın 10 haftalık olcam işte ağrım azaldı baya kasık batması oluyor arada insan endişeleniyor ilk gebeliğim
Minikcibim @annelik_4 11 haftalık olduk bugün ama hala midem bulanıyor. midem kalkıyor sürekli. Geçmiyor. Yedigimden ictigimden zevk alamıyorum ne zmn geçer ki artık. 2. gebeliğim bu arada bir de evde oglum var üstüme fln çıkıyor. Bel ağrım var kuyruk kemigimde onceden sıkıntı olduğundan gebelikte arttı
annelik_4 Minikcibim inşallah bir an önce geçer bende 7.haftamda bu yana tahin,elma kuru ekmekten bska hiçbsy yiyemiyorum bazen mutfağa bile giremiyorum eşim kalkıp yemek yapıp hazırlıyor bize annemler uzakta kayinvalidemler köyde herzaman gelemiyolar mecbur idare ediyoruz ilk gebeliğim inşallah bir an önce düzene girer sizinki daha zormuş ektradan bide çocuk varsa evde insan zorlanıyor ister istemez Allah yardimcimiz olsun
yavrusincabim1807 mide bulantım bile olmadı çok nadir oluyor yemek yerken yada sonrasında hiç kusmadım daha bakıyorum herkes kusuyorum diyor 🧐
annelik_4 yavrusincabim1807 kız sus nazar değdirme kendine benimde 6.haftama kadar hiçbsy yoktu snrasi felaket 😂
ArasKemalvekardesi 10+2 prilam bulantı hapi içmezsem günüm zehir oluyor içtiğim halde sabahları kalktığım an genede çıkarıyorum zehir gibi 2 hamileligim oğlumda böle olmamıştı kasik ağrısı da çok çektim ara ar da gene oluyor batmalar
yavrusincabim1807 ArasKemalvekardesi inşallah azalır bulantın 😣 mide bulantısı çok sinir bozucu birşey
yavrusincabim1807 ArasKemalvekardesi doktorum mide bulantım arada oluyor dediğimde bu iyiye işaret sağlıklı gebelik demişti buna sevin bnce 😊
ArasKemalvekardesi yavrusincabim1807 ama çok sinir bozucu bütün günümü etkiliyor afedersiniz kustugum da titremem ve üşüme geliyor bu günlere şükür allahim olmayanlara versin🥰
annelik_4 Hilaldabaan yüreğime iyi Su serptin hala devam mi😂😂ben 9 haftalık oldum bunada şükür ama iki gündür lavabodan çıkamıyorum bulantıdan 😕
Greenleaf Benim de hiç bulantım yok çok şükür 🙏🏼 10+1 den 🙋🏻♀️ kasıkta batma, bel ağrısı, yorgunluk ve halsizlik oluyor çoğunlukla