Minsaa aminehumamoms yok öyle bı durum canım sen sancidan bağır çağır istersen günde bazen 50 doğum yapılıyor senin panik atağını kimse görmez zaten o anda sancı haliyle de kalmıyor panik manik
Aytac27-07 Minsaa Valla o zaman bile almıyolar sezeryana,,,bebeğimin doğurana kadar nabzı yirmilere düştü yine normal doğuma zorladılar,,,suyum bitmesine rağmen,,,bide diyolar utanmadan bu sancıyı burda 3 gün çeken var
Minsaa Aytac27-07 aynen öyle haklısın canım gittiği yere kadar bırakıyorlar işte Allah yardımcımız olsun bende devlete gidicem ilk dogumum bı avazda kurtulalım inşallah
Eslem2112 aminehumamoms ben sezeryan olduğum icin bilmiyorum canım sadece bı tanıdığım normal beklerken mecburi Sezeryana aldılar
Minikperi aminehumamoms 72 saat. 3 gün aralıklarla suni sancı veriliyor. Panik atak hastasıysanız da kalp atışlarına bakılır benekte ve sizde anormallik yoksa normal doğurmamız beklenir.
Eslem2112 aminehumamoms 48 saat die biliyorum canım ama yanılıyor olabilirim onunkide zorunlu sezeryan oldu
Sedefkitir12- aminehumamoms ablamın görümcesi 3 gün sancı cekti 3 devlet hastanesinde bebekte bi ters giden bişey olmadığı sürece kolay kolay sezeryana almıyorlar diye biliyorum