aminehumamoms Gurbet- öylemi birisi yazmışta 72 diye insan öldükten sonra almaları çok bişey değiştirmiyo yani
aminehumamoms Eslem2112 yok ben daha 31 haftalıgım birisi burda yazmışta 72 saat sonra diye çok şaşırdım doğrumu diye
Minsaa Bebeğin veya annenin bı sıkıntısı olmazsa suni sancı ya da yanıt vermezse bekleniyor ne zaman bebeğin suyu biter kakasını yapmış olur nabzı düşer kanama gelmeye başlar o zaman sezeryan aliyorlar
Aytac27-07 Minsaa Valla o zaman bile almıyolar sezeryana,,,bebeğimin doğurana kadar nabzı yirmilere düştü yine normal doğuma zorladılar,,,suyum bitmesine rağmen,,,bide diyolar utanmadan bu sancıyı burda 3 gün çeken var
Zuleyhadere25 aminehumamoms bilmem beni suni sancıyla başlattılar dogumu mu 17 bucuk saat sonra dogumum gerçekleşti