aminehumamoms Zeynep Kamil hastanesinde tanıdığım doğum yaptı. Ilk hamileligi idi. Valla açıkçası belli bir saat dilimi vermediler. 3 gün doğum yapamadı suni sancı, kesik aklınıza gelebilen herseyi yapmislar yine doğum olmadı. Tanıdığım sezaryen diye yalvarsada sezaryen yapmadılar. Hatta ailesi verin bize hastamızı biz başka hastaneye goturcez dediler vermediler. En son vakumla doğum yaptırmışlar. Bunu duyduktan sonra zaten devletten oldum olası soğudum.