Ben de geçen yıl martta Anadolu sigortadan yaptırmıştım doğum teminatlı , biz bana eşime ve kızıma yaptırdık aile paketi olarak geçen yıl 9 bin vermiştik. Şu an poliçe bitimine 14 gün var ve 1 Muayene hakkım kaldı, doğum martın sonu göründüğü için poliçe yeniledik yine aile paketi aldık 22 bin ödedik. Doğum ücreti zaten burda 18 20 bin civarında. Şu an 34+5 im . İkili testi ödedi diye hatırlıyorum ben , nst yi de ödüyor ama detaylı ödemiyor. İkinci kızım doğunca pakete onu da ekleteceğiz inşallah.