TinkiPinki20 papatyaolsun doktora gittiğinde doktor bebeğin haftasını hesaplamak için son adet tarihini baz alıyor ya o giriş önemli zaten o şekilde haftasına bakıyorlar ekstra bir belge sunmana gerek yok yani canım