Semoski Anadolu sigortalı olarak bende burda durayım. Doğum teminatlı sigortam benimde. Doğum günü geldiğinde bir yere bir şey bildirmek gerekiyor mu ve çocuğu poliçeye nasıl ekliyoruz ücretli mi hakları neler oluyor
Rabiul Semoski poliçeyi yaptırdığın yeri arayıp eklettiriyorsun hastaneden epikriz raporunu alıyorsun bebiş için gerekli evrakları isterler zaten tabiki ek prim karşılığında ekleniyor poliçeye
Mrvizmrli Mebus en son 18 diye duydum ama emin değilim bir hafta sonra gidicem isterseniz sorabilirim
Mebus Mrvizmrli evet arkadaşım aralık ayında 18 e oldu sezaryen ama yılbaşından sonra noldu bende bir hafta sonra gidicem öğreniriz bakalım
Mebus Mrvizmrli 32+3 in sezaryen düşünüyorum tabi erken gelir sancım açılmam olur o zaman normal düşünürüm ama herhangi bi belirti olmazsa sezaryen istiyorum direk suni sancı istemiyorum
Mrvizmrli Mebus Hayal bey sezeryanı destekliyor zaten bu arada hafatamız günümüz aynı ben normal istiyorum o yüzden siz daha erken doğurursunuz muhtemelen sağlıkla kucağınıza alın bebişinizi
Mrvizmrli Mebus olur olur haber edersin bende önce doğurursam haber veririm sana cinsiyeti neydi seninkinin