Dogan-ca29 dogum steril ortamda gerceklesmezse paslı bıseyle kesilirse tetenoz o şekilde bulaşıyormus bu aşıyı olan kısı antikor uretıyor vucudu bu antikorlarda bebeğe geciyor bebek doğduktan sonra enfeksiyona karsı direnc gosterıyor bu yuzden onemli diyip vuruyorlar bende olunması taraftarıyım ama 1 doz olabildim cok ama cok agır atlattım 2.yı olamıcam maalesef 1 doz da yeter diyor ozel doktorum ama devlet koruyucu olmaz diyor tekrar ozel doktorumla konuscam bu sefer ne diyecek bakalım 2 aşıyı olmamak İcin saglık ocağı ımza istedi ımza İcin gittim de aile hekimi bebek tetenoz olursa tedavisi yok dedi o yuzden bende korktum cevrem 1 doz olan da var olmayanda var