Sen olsan 50 kere düşünürsün dimi kesinlikle olmucam o korku bana yetti dedim ama şimdi de içim rahat degıl bıde 30. Haftada kımse yapmaz dogumu tetikler diye anlıcan kaldı yani dogumdan sonra olum diyorum anne sutunden nasılsa onada geciyor antıkorlar yanı bilemedim o zaman da yaparlar mı