ElifKarata KadersizMelek aynıyız senle 🤣🤣 benmde sezaryen olcak ilki sezaryendi 5 sene önce oldum smdi yine sezaryen olcam 38 de fwlan mi alıyorlar acaba
KadersizMelek ElifKarata benimde 3.sezeryan olacak ikinciyi 38+3te yaptım, tahmini de hep 38e kadar bekliyorlar diye biliyorum 🌸
KadersizMelek ElifKarata o zamana kadar da ağırlaşıyor insan iyice son anlar zorluyor şimdiden bile karnım aşırı büyük olmamasına rağmen benim otururken yatarken nefesim kesiliyor,9 ay uzun nir bir süre ☺️
Olivia 12hafsagunkokkaya96 olmaz mı iki oğlum var şimdi Allah nasip ederse kız olucak herşey en baştan başlıyor hiç bilmediğim bir heycan kız çocuğu . Aslında ilk başlarda heyecan yok ama sonlara doğru yaklaşınca insan merak ediyor ne olucak nasıl olucak diye 😀benimde 8 Şubat gozukuyor ama erken de olabilir belli olmaz
Olivia ElifKarata hemde nasıl desteksiz kalkamıyorum nerdeyse ve daha çok erken iki tane yerinde durmayan oğlum var biri bes biri iki buçuk yaşında her gün dışarı çıkar onlarla ilgilen bilmemne çok zor 🥺🥺