simaymasalim Olivia 103le bizde buradayız ama sezaryen olacağı için 96 falan belkide daha az 39. Haftada alır doktorum diye düşünüyorum ilkinde 39a gün vermişti benimki 38+5de gelmek istedi bunu göz önüne alıp riske atmayalım ikinci erken gelebilir derse daha erkende olabilir inşallah sağlıcakla kavuşuruz 🥰
seydaaorhnn Ultrasonda bir hafta öndeyiz , daha sonraları kendi haftasını yakalıyor mu bebiş acaba. Sata göre 92 ama böyle olunca erken mi gelir acaba diyorum. Sağlıklı olsunda 🤲🏻