Merhabalar 99 günü dört gözle bekledim şimdi de sıfırlanmasıni bekliycem adettenmis bunu burda yazmak😀 3 doğumum olucak Allah nasip ederse iki oğlum var şimdi de kızım olucak isim bulamadim tabi önerilerinize açığım. Siz neler yaşıyorsunuz nasıl gidiyor ben şahsen bel bacak ağrısından çok kötüyüm mide yanması yorgunluk hepsi çok zorluyor bakalım ne olcak 😀