aysemor D12ekim bence var canım. Bı da cizgi belli yani gözüküyor. Sadece erkendir yada gec döllenmedir. Kan verirsen kesinleşir Hayırlı olsun inşallah
tugce_061 Girlshey 3 gün gecikme ile test yaptım çift çizgi çıkmıştı ama biraz silikti bende iki gün daha bekleyip 5.gun yaptım tam belirgin çıktı cuma günüde kan verdim
D12ekim aysemor teşekkür ederim inşallah vardır çok bekledim bu anı kan test sonucum çıktısın onurda sizinle paylaşacağım
fizikcianne D12ekim evet canım pozitif bende çok çok silik çizgi ile öğrenmiştim. 2 günde bir kan vererek 2 katı artış olacak mi takip etmelisin
Leyla1993 D12ekim eğer o ikinci çizgi T goruyorsunuz degilmi?ona yakın olsaydı evet hatalı olucakdi bozuk.ama bu normal yanında durmuş yani hamilesiniz.rahatda gözüküyor.sadece yeni olduğu için silik olmis o kadar
D12ekim Ilay-1 hayır gidemedim eşimin işleri çıktı şansıma yaşadığımız yerde gurbetçiyiz tekte gidemedim muhtemelen yarın sabah gidicem
D12ekim ilkgozagrim__ eşim görevde olduğu için gidemedik yarın sabah ilk işim hastaneye gitmek olucak
Ilay-1 D12ekim bende verdim 1-2 saate benimkide çıkar inşallah hamileyizdir canım ya seninde 6 çıkmış 2 gün sonra tekrar etmen gerekir inşallah sağlıklıdır