Zararsiz01 D12ekim negatif değil ama şüpheli 2 günde bir kan verip değerin yükselecek mi takip et. Sakin üzülme degerin 5 den büyük
Aytlkya D12ekim hayır süpheli değil 5 üstü değerler pozitif değerdir yükselip yükselmemesini takip edin sadece
Ilay-1 D12ekim bende verdim 1-2 saate benimkide çıkar inşallah hamileyizdir canım ya seninde 6 çıkmış 2 gün sonra tekrar etmen gerekir inşallah sağlıklıdır
Ilay-1 D12ekim çıktı canım sonuç 125,6 Bu arada benim yumurtam baya büyümüştü çatlatma iğnesi olduğun gün bu değerler onunlada alakalı olabiliyor üzülme inşallah artar seninkide dua edeceğim herkese 🥰😍🤲🏻