mhmtsmy iğneyi olduğumu anlamadım bile hiç hissetmedim titreyerek oldum o korkum boşaymış , 3 takım götürdüm biri hastahanede diğeri eve giderken giyindik ama her bebek farklı unutmayın, ebe emzirmeye yardımcı oldu sonrasında biz devam ettik cumartesi 7de yatış 8 de doğum pazar günü 9 çıktım ama sağlığınız çok önemli gaz ve idrar çıkışım hemen oldu çünkü ben ayağımı hissediyorum dediğim an ayağa kalkıp yürüdüm ilk adım zor gerisi kolay , bugün 3.günüm çok şükür bebeğimin her şeyi ile ilgileniyorum