Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 benimde 11-15 Ocak arası tabi bizim bebişler erken gelmezse eğer 😂 Kizlarin_Annesine06
KuzeyinAnnesi10 Sevinc_1998 bu hafta çok kötü surkeli mide bulantısı kusma başladı kasik ve bel ağrılarım var kafamı kaldıramıyorum karnım büyüdükçe ağrılar çoğaldı 😔
simaymasalim Bussraablg benimde ocak sonu şubat başı bende bu tarihi istiyorum inşallah olur sağlıcakla kavuştursun inşallah rabbim hepimizi🥰
Sevinc_1998 KuzeyinAnnesi10 bende de aynen kasik bel ağrısı var ayakta 10 dakikadan fazla duramıyorum varis de var
Sevinc_1998 KuzeyinAnnesi10 bide midem çok ağrıyor böyle yanma falan değil ağrı hicbisey yiyemiyorum 🤦
Sevinc_1998 KuzeyinAnnesi10 sizde mi erken doğacak düşünüyorsunuz? Bende aynen öyle düşünüyorum normal mi her keste mi o korku var yoksa benmi çok endişeliyim bilmiyorum
KuzeyinAnnesi10 Sevinc_1998 varis falan yok yürüyüp ediyorum ayakta da duruyorum ama kasik ve bel ağrısı özelikle yatarken otururken oluyor. Midem ağrımıyor kasıklarım ağrıyor baskı hisediyroum yediğimi kusuyorum zaten bu sıralar ama aşırı da iştahım var 😔
KuzeyinAnnesi10 Sevinc_1998 bilemiyorum ya sürekli doğdu doğacak gibiyim herseyi hazırladım bıraktım bu korku yüzünden her hastaneye gittimde doğuracak gibi gidiyorum 🙏😔
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 benim erkek kardeşim Kasım sonu doğumlu okulda sıkıntı olmuştu 2 sene anaokuluna gitmişti 1. Sınıfta akranlarından büyüktü filan 🤷🏻♀️
Semiramis91 En geç tarih 11.01.24 gözüküyor ama sanırım mecburi sezaryen olacağı için 2-3 Ocak gibi ikinci bebeğimizi de kucağımıza alırız 🤗 Herkesin sağlıkla gelsin bebişleri🩷
Pempecikk KuzeyinAnnesi10 30. Haftadayim daha yeni aldim gununu. Doktorum cok yogundu simdiden gun verelimde aksilik olmaz insallah dedi