Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 benim erkek kardeşim Kasım sonu doğumlu okulda sıkıntı olmuştu 2 sene anaokuluna gitmişti 1. Sınıfta akranlarından büyüktü filan 🤷🏻♀️
Yenianneperci35 Aybarssmom_ aramızda bir hafta var:) sizin 16 ocak sanırım tahmini mi yoksa doktorunuzla mı belirlediniz
Pempecikk KuzeyinAnnesi10 30. Haftadayim daha yeni aldim gununu. Doktorum cok yogundu simdiden gun verelimde aksilik olmaz insallah dedi
mavideniz6 Kizlarin_Annesine06 sata göre 21 Ocak ama öndeymiş benim tosun 10 Ocak gibi gelir dedi doktor
Bimiyendis Kizlarin_Annesine06 tahmini 17 ocak görünüyor, 21inde de benim d.günüm aynı gün olsa ne güzel olur diye geçiyor sürekli aklımdan 😂
Yenianneperci35 Aybarssmom_ bana da 18 ocak civarları dedi🙈🥰 gerçi nasıl bir doğum olacak daha belli değil de merak ediyorum tarihi☺️