simaymasalim Bussraablg benimde ocak sonu şubat başı bende bu tarihi istiyorum inşallah olur sağlıcakla kavuştursun inşallah rabbim hepimizi🥰
Nili4321 Normal doğum olarak 24 Ocak görünüyor ama zorunlu sezeryan olacak birde bebek 2 hafta önden gidiyor aralık sonu mu olur ne olur ben bilmiyorum hayırlısı neyse o olsun inşallah 🥹
KuzeyinAnnesi10 Kizlarin_Annesine06 kızlar 38 imi baz alıyoruz 40 haftalığı mı şimdi baktığımda zamanında doğum başlangıcı 22 aralık görünüyor 38 haftalık. Muhtemel doğum tarihinde 12 ocak görünüyor 40 haftalık 🤦🏽♀️hangisi oluyor acaba
Ilba_34 KuzeyinAnnesi10 benimde 11-15 Ocak arası tabi bizim bebişler erken gelmezse eğer 😂 Kizlarin_Annesine06
Bebegimibekliyorum000 Kizlarin_Annesine06 uygulamaya göre 23 ocak ama sezaryen olacak daha tarih almadık ve son kontrolde 2 hafta öndeydi hayırlısıyla sağlıcakla kucağımıza alalım bebislerimizi inşallah