Kizlar merhaba reglime 6 gün kala test yaptim çok çok silik bir çizgi çıktı dün tekrar yaptım bu sefer çok daha belirgin çıktı reglime 3 gün var. Normal mi acaba bu kadar erken cikmasi. Daha önce 8 haftalık kürtaj olmak zorunda kalmıştım kalp atışı durmuştu. Biraz evham yapıyorum oyuzden